roaccutanekullan.blogspot.com

20 Ocak 2013 Pazar

ROACCUTANE 6. GÜN!!!

Günaydınnn :)
 
Karlı ve güneşli bir günden merhaba :)
 
Acaba azcık güneşin diğer bir deyişle kış güneşinin zararı olur mu cildimize?
Bu tip ilaçları kullanırken güneş koruyucu kullanmak ve güneşten kaçınmak gerekiyor...
 
Bugün çenemde iki dombili sivilcem var sadece bir tanesi beyaz... Ama ellemiyorum :))
 
Yüzüm biraz daha kurudu... Nemlendirici az sürmeye çalışıyorum.
Dudaklarımı da balm sürerek nemlendiriyorum o kadar...
 
Siyah noktalarım çok kötü bana göre...
 Aynaya bakınca direk onları görüyorum.
Uzun zamandır onlara dokunmadığım için,
bir de ilacın etkisi ile iyice pıtır pıtır oldular :(
 
Bir de hafta sonu diyetime uyamadım.
Misafirlerle börek-çörek derken dikkat etmedim ve
kaşınmaya başladım.
Bacaklarım, yüzüm, kollarım kaşınıyor.
Bu ilacı kullanıp bitiren bebek yüzlü
bir arkadaşım; bana yediklerim yüzünden kaşındığımı söyledi.
Karaciğer eskisi gibi çalışmıyor ilaçla,
sen aynı şeyleri yemeye devam edersen farklı tepki veriyor dedi.
O kahve içince kaşınıyormuş...
 
Bilmiyorum olabilir... Dikkat edeyim bari..
İlacı yarıda bırakmak istemem..
Çünkü o zaman hiç bir işe yaramaz...
 
Bugünlük bu kadar kaderdaşlar :)
Yarın burda görüşürüz :)
 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben gizem :) Karaciger eskisi gibi calsmiyor mu :(( bna acklar msnz ? Ilaci kullanicam ve hala kararsizim korkuyorum :(