roaccutanekullan.blogspot.com

19 Ocak 2013 Cumartesi

ROACCUTANE 4.GÜN!!!

Aman aman, anam anam, belim belimmm... :((
Nazar değdi bugün bel ağrısı ile uyandım.
Aslında dün akşam ağrımaya başladı hafiften. Ama ilaca bağlamadım, gün boyu bilgisayar başında oturduğum için, bel ağrımı da ona yordum.

Bende zaten bel fıtığı var, dikkat ediyorum, ağır kaldırmıyorum vs..
Ona rağmen sabah bu bel ağrısı ilaçtan oldu diye düşünüyorum. Aylardır böyle bir ağrım olmamıştı çünkü..
Şimdilik dayanılmayacak şekilde değil, inşallah artmaz ağrım...

Yüzüme gelirsek, sabah karşı gözlerim o kadar kurumuştu ki göz kapaklarımı zor açtım. Kalkıp bir tüp göz yaşı damlasını iki gözüme boca ettim de açıldı oh be... Ne kötüymüş göz kuruluğu. Zaten vardı kuruluk iyice arttı. Su fazla içemiyorum malesef sanırım onun da etkisi var.

Göz kuruluğu çekenler mutlaka eczaneden göz yaşı damlası alsın. Ben Artelac kullanıyorum, memnunum. Başka bir göz yaşı damlası almıştım o akınca yüzüme iz yapıyordu, yüzümde kuruyordu kabuk kabuk... onu sevmedim... Tabi gözüm o kadar kuruyor ki, onu bile çıkarıp çekmeceden kullanıcam sanırım :))
Denize düşen yılana sarılır misali :)

Sabah imex sabunla yüzümü yıkadım krem sürmedim. Şu an tüm dudak çevrem çeneme kadar bembeyaz deri döküyor... Krem sürmek istemiyorum, bugün evdeyim, kendi kendine kalsın öyle..
İşe giderken mecburen sürüyorum hafta içi ...

Aslında krem merhem hafif döküntülerde kullanmamak lazım diye düşünüyorum. Çünkü tedaviyi yavaşlatıyor bence. İlaç içten kurutmaya çalışırken, sen habire dıştan nemlendiriyorsun, o deriyi değiştirmek istiyor sen merhemle deriyi tedavi ediyorsun. E bu vücudun da kafası karışıyor :)

Burun kuruluğu artarak devam ediyor. Her sabah burnumu temizlerken minicik kurumuş kan buluyorum.

Bir de kafam kaşınıyor benim yaa :))) Bitlendim sanki :p Saçlarımın içinde bir sürü kurumuş sivilce geliyor elime. Ama dokunmamaya çalışıyorum. Son 4 aydır saçlarım dökülüyordu, hava değişiminden sanırım. Çünkü İstanbul'dan 1700km. öteye taşındık :)) Havası çok kuru bir yer. Saçımın dökülmesi son zamanlarda biraz azalmıştı ama şimdi ilaçla sanırım artabilir tekrar... Kel kalmam inşallah :p

Şu ana kadar saydıklarım çok dayanılmaz şeyler değil bence. İdare edilebilecek şeyler.
Sonunu düşünerek mutlu olmaya devam... :)))))))))

Bugün başka bir yazım daha olacak takipte kalın :)



Hiç yorum yok: