roaccutanekullan.blogspot.com

18 Ocak 2013 Cuma

ROACCUTANE 3.GÜN!!!

3 günlük dünyada sivilce derdinden kurtulayım da ak-pak gezeyim diye başladığım Roaccutane ilacımın bugün 3. günü...;=)
 
Öncelikle söyleyeyim (maşallah diyerek) moralim çok iyi :)
Daha kötü olacağımı düşünmüştüm. Özellikle internette kullanıcı yorumlarını okurken ben neye bulaştım böyle diye endişeyle temaşa ediyordum kendimi :)
Ama mutluyum, umutluyum.. "Her şey güzel olacak" diye diye bugünün meşhur laflarından "olumlama" yapıyorum.
 
Sabah uyandığımda dün çıkan üç beyaz sivilcemin buharlaşıp uçtuğunu gördüm :) hihi :)
Büyükçe olan bir tanesi de kuru beyaz bir şekilde çıkmıştı. İmex sabunla yıkadım. Yüzüm bayağı gerildi, hissediyorum. Normal nemlendirici sürdükten sonra da yüzümle işim bugünlük bitti :)
 
Şimdi bakıyorum yüzümde bayağı bir nemlendirici sürdüğüm halde alnımda kalkan deriler var. Dikkat edince o bölgelerin bir kaç hafta önce sivilce çıkardığım noktalar olduğunu farkettim.
Kuruyor oralar yuppii :)) Çenemde kırmızı iki büyük sivilcem var. Dokununca ayıcan cinsten.
 
Dudaklarım henüz patlayıp çatlamadı. Ama soğuktan ve sabundan mütevellit gerildi. Çatlamasın diye "Nivea Med Protection" isimli dudak balmı kullanıyorum.
Şu an aynada parlak canlı bir yüz görüyorum... Önce mutlu olmak lazım :)
Kendimizi umutlandırmak ve olumlu düşünmek lazım :)
Hepinize mutlu günler :)
 

Hiç yorum yok: