roaccutanekullan.blogspot.com

26 Ocak 2013 Cumartesi

ROACCUTANE 11. GÜN!!!

Kuru kupkuru bir günden merhaba,
 
Evet bugün itibariyle Roaccutane'in etkileri
hızla görülmeye başlanmıştır.
 
Çünkü alnımda çıkmış 2 sivilcenin yanında
çıkmaya çalışan devasa iki boynuz(!)un acısı
yetmezmiş gibi derim de son hızla dökülüyor.
 
Şu an kaşlarımı kaldırınca bile canım acıyor
 ühü hühü demek istiyorum... :(
 
Yine de krem sürmedim.
Normal krem sürme gafletinde bulundum dün.
Nasıl yandı yüzüm anlatamam.
Aslında sürülmezmiş, içindeki kimyasallar yüzünden
incelmiş deriyi yakarmış, yaktı da :)
 
Bugün serbest bıraktım bişey sürmedim.
Ama dudak çevrem konuşurken bile acıdığı için
yarılmasın diyerek Bepanthol sürdüm.
 
O da parlıyor tabi, yüzümün üstü kuru...
Öyle bir ikilemde yaşıyorum :)
 
Bugün bir de ellerimin üstü acımaya başladı.
Gerilip gerilip acıyor :( Ona da merhem sürdüm...
 
Gözlerim çok acıyor. Kurudu da kurudu...
Kapatıp açarken çıt çıt sesini duyuyorum.
 
Refresh göz damlası var evde onu beğenmedim ama.
Artelac çok iyi bu alanda bence.
O da diğerinin 3 katı pahalı... ama değer yani...
 
Son durum böyle... 11. günden pes etmek istemiyorum.
Dün karşılaştığım bir arkadaş
tedavisinin bitmesine 1 hafta kaldığını söyledi.
Yüzünü dikkatle inceledim, çok pürüzsüzdü.
Sadece dudaklarında derin çatlaklar vardı.
 
Bu tip güzel örnekleri düşünüp motive olmaya çalışıyorum...
 
Herkese sabır ve acil şifalar... 

2 yorum:

Yener Ipeksac dedi ki...

Merhabalar umarım hala blogunu kullanıyorsundur. Bende senin gibi göz ameliyatı oldum 9 ay önce ve aynı zamanda 11.gundeyim şuan ve sağ gözüm az da olsa bulanık görüyor. Ilaci bıraktıktan sonra normale döndü mü gözün lütfen benim için çok önemli geri dönüş yap. Artelac ve göz jeli kullanıyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba canım ben 1 ay acnetrend kullandım. Tabi gözlerimde miyop var gözümü yaptırmayı düşünüyorum ilacın bir etki yapacagını düşünemedim göz doktorunda bütün her şey yapılmış tam lazer miyop ameliyatı olacakken ben doktora zoretanin sivilce hapı kullanıyorum bir sakıncası olmaz değil mi dedim. Tabikide olmaz dedi cildiyeci arkadaşını aradı ve kadın ona 1 ay da vücuttan atılıyor ama 6 ay beklemekte yarar var dediler bana ve şimdi çok mutsuzum sadece 1 ay kullanıp bıraktım hapı . Sence de 6 ay beklemek çok süre değil mi . 1 ay sonra yapılsa lazer göz miyop ameliyatı bir şey olur mu :(