roaccutanekullan.blogspot.com

17 Ocak 2013 Perşembe

ROACCUTANE 2. GÜN!!!

Roaccutane kullananlar bilirler, kullanmayanlar da öğrensin ki, bugün 2. hapı almama rağmen kuruluk başladı.
Nasıl desem gözle görülür pek bir şey yok ama yüzünüze dokunduğunuzda içten bir kuruma hissediyorsunuz. Bir de sabah kalkınca boğazınız kurumuş yutkunurken acıyor gibi hissediyorsunuz.
 
Faranjiti olanlar bu durumu çok iyi anlar.
Bir de nefes alırken havanın kuru kuru burnunuzu hafif yakarak geçtiğini hissediyorum bugün. Ellerimde ve vücudumda kuruluk görüyorum ama o zaten vardı, kış ayındayız malum, hem de ben çok soğuk bir şehirdeyim. Krem sürmeden olmuyor. Her şeyi de bu ilaca bağlamamak lazım.
 
Bol su içme çabam sürüyor. Benim için zor olsa da içmeye çalışıyorum.
2. gün kalktığımda aynada 3 tane minik beyaz sivilce gördüm. Genelde bu manzarayla karşılaşırdım. Ve hemen onları sıkardım. Bugün ellememeyi başardım. İnşallah da bu sivilce oynama işinden vazgeçerim.
 
Doktordan bir sabun önermesini istedim. İmex sabun önerdi. Bir de Fito krem diye bir ilaç yazdı. Daha kreme ihtiyaç duymadım. Kendi nemlendirici kremimi her zamanki kadar sürüyorum. Çünkü burası soğuk ve sivilcem olmasına rağmen kuru bir cildim var.
 
Bugünlük bu kadar...
İnşallah okuyanlara bir faydam dokunur.
Lütfen alttaki yorum bölümünden bana ulaşın...

6 yorum:

burak kara dedi ki...

merhaba arkadaslar 8 gun sonra 2. ayım biticek 20 mg olarak kullanıyorm suan bı duzelme warmı dıye sorucaksınız tenım yumusadı ve yaglanmıyor dudaklarm kuruyor dudak kurumasına en faydalı bepanten cok ıyı yumuşatıyor. eskı sıvılcelerıın yerı pembelesdı ama henız gecdı dıyemıyecegım sızetavsıyem 12 saate bır ıcın atıyorm saat 9 aksam 9 saatlerı aynı oldugunda daha kısa surede cözüm allabılıyorsunuz

isimsizasistan dedi ki...

Evet kesinlikle saatini duzgun ayarlamak gerekiyor. ben saat kurdum. her gün aynı saatlerde çalıyor ve içiyorum. öneririm..

NoNamewithKatya dedi ki...

sizi okuya okuya başlamaya karar verdim..:) Bugün 2.günüm.Cildimde henüz herhangi bir gelişme yok diyorum ama hafif,tatlı kaşıntılar ve kuruluk yavaş yavaş hissettiriyo kendini..Bir de zamana takıldım burda okuyunca.Şöyle ki; pazar günü sabah 9'da içtim ilk ilacımı akşam da 9'da içmeye karar verdim.Ama P.tesi işe gelirken sabahın köründe kahvaltı yaptığım için unuttum zamanı ve 7:30'da içmiş oldum ilacımı.Benim sabah 10 mg. akşam 20 mg.olarak başladı.Nasıl bir sonuç alırım bilmiyorum.Kötü olmadım şimdiye kadar ama aşırı derecede su içiyorum.Yani normalde çok su içerim ve bu defa ilaçtan dolayı mı bilmiyorum aşırı içmeye başladım.Dilim damağım kuruyo durmadan.:(

DERYA BORA dedi ki...

Merhaba,
Cilt yapımız tamamen aynı:s Ergenlıkte herkes sıvılcelıyken benım yzuum tertemızdı 18 yasımda bır başladı hıc bıtmedı kullanmadıgım ılac kalmadı sıvılceye ragmen asırı kuru bır cıldım var yıkadıktan sonra yuzum herseferınde kıpkırmızı oluyor, 2013 hazıranda roaccutane a basladım 4. ayımda evlendım 5. ayımda doktorumu aradım cunku sehır degıstrmsıtım tamam bırak artık dedı tahlılsz kontrolsuz , sonrasında bır yıldır herzamankınden kat ve kat fazla sıvılcelıyım Bu ay acnetrent e basladım baska bır doktorla gene yaza denk geldı tabı ıkıncı ayımdayım cok fenayım :S bu seferde olmazsa kendımı boyle kabullenıcem herkes bız senı boyle kabul ettık dıyor zaten ama ben hala o bahsettıgınız porselen cıldı ıstıyorum:) gorusmek dılegıyle . Derya..

elif ada dedi ki...

Ben de roaccutane kullanıyorum.20mg.sabah akşam bir kapsul.Henüz 11 kapsül içtim.Sadece dudaklarım kuruyor.

Adsız dedi ki...

iyi günler roaccutane kullanıyorum 6. ayım 5 mayısda bitecek ve benim sadece yüzümde aşırı sivilce vardı.tedavim sürüyor ama hala çok fazla sivilcem var yeni de çıkıyor vucudumda hiç bir kuruma yok dudağım hariç o da çok hafif günde 40 mg alıyorum bi ara kızarmıştım ama şimdi normalim yanı vucudum ilaca hiç tepki vermedi diyebiliriz haftaya kontrolum var duruma göre en fazla iki ay kadar uzatabildiklerini biliyorum.. genelde bi iyileşme olmalıydı altı ay bitiyor ya da kaşıntı kuruma hiç biri olmadı bu benim vucudumla kaynaklı ama boş yere kullanmış gibi hissediyorum ilacı binde bir tepkisizlik oluyormuş o da galiba bende var.