roaccutanekullan.blogspot.com

29 Ocak 2013 Salı

ROACCUTANE 14. GÜN!!!

Selam gençlik,
Bugün 2 haftamı tamamlamış bulunuyorum..
Zaman hızlı geçiyor..
Şimdi başlamasaydım diyorum 14 gün bana hiç bir şey kazandırmayacaktı...
En azından tedavime başladım,
ümitle cildimin tertemiz olacağı günü bekliyorum...

Bugün dudaklarım acayip kurudu, döküldü...
Bepantholü iyice yedirdim :)
Bir de doktor Fito krem vermişti onu sürdüm bugün.
Dudak içinmiş, ve derinin kalınlaşmasına yardımcı oluyormuş...

Bunlar bir tarafa uçuk çıktı dudağımda çok acıyor.
Ve dudağımın içinde apse gibi bir şey oluştu yanıyor :(

Sivilcelere gelirsek kaşımda ve burun üst bölgesinde
göze doğru sivilce çıkma çabaları var.
Alnımdaki tek sivilce kurudu, ama kabuklu kötü görünüyor.
Ellemek istemiyorum, iz kalır diye..
Zor duruyorum ama :)

En dikkat çekici şey ise yüzümdeki siyah noktalar çoook büyüdü :((
Acayip belirgin.. Elimi sürdüğümde bile hissediyorum pıtır pıtır siyah nokta...
üff ya... Profilden bakınca resmen engebeli olmuş burnum..
Alnımda ve yanaklarımda da siyah noktalar var..

İlerleyen haftalarda yok olacak diyorlar ama bakalım...
İnşallah yok olsunlar :)

Hepinize pırıl pırıl bir yüz diliyorum...
Görüşürüz yarın :))

Hiç yorum yok: