roaccutanekullan.blogspot.com

6 Şubat 2013 Çarşamba

ROACCUTANE 23. GÜN!!!

Merhaba arkadaşlar,
Biliyorum iki gündür yazmıyorum...
İşler güçler yoğun...
 
Neyse, gelelim değişimlere...
İlk değişim ellerimde gerçekleşti.
3-4 gündür ellerimin üstünde kırmızı noktalar var.
Yer yer dökülmeler, kabuklar mevcut...
 
Ve bazen kaşınıyor, yanıyor..
Bu ilacı kullanan arkadaşlar
yediklerimin etkisi olduğunu söylüyor...
Yağlı şeyler yediğimde karaciğer böyle tepki veriyormuş...
 
Bilmiyorum nasıl olacak...
Haftaya doktor kontrolüm var, tahlilim var bakalım
karaciğer ne durumda...
 
Aslında eskisine göre bayağı dikkat eidyorum yememe..
Ona rağmen ellerim böyleyse
dikkat etmesem ne olacak acaba...
 
Yüzüme gelirsek, sol yanağım daha düzgün görünüyor...
Sağ yanağımda geçen kocaman bir sivilce çıktı.
Şimdi kabuk tuttu...
 
Gözümün üstündeki nohut büyüklüğündeki
sivilce hala geçmedi...
Ne çıkıyor ne iniyor.
Taş gibi kaldı :(
 
Yüzüm yine dökülüyor, her gün ayrı bir deriyle güne başlıyorum..
Dudaklarım çok kuruyor, elimde stick dolanıyorum..
İçim kuruyor, hep susuyorum..
Hatta uzun süre konuşunca birden dilim damağıma yapışıyor...
 
Sadece saçlarım iyi durumda hih hihi :)
 
Şimdilik bu kadar...
Görüşürüz...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Iyi gunler ben ceren ilaci kullanali 23 gun oldu. Dudagimda üçüncü kez uçuk cikti. Normal mi ? Bide yüzümün her yerinde dokulmeler var boynumda, goz cevremde vs ve dudaklagimin etrafindaki dokulmeler kahverengi gibi.ne yapabilirim bi sorun olur mu ? 30 mg kullanıyorum

Unknown dedi ki...

Ya lütfen benimle iletişime gecer misin ben baslayalı 22 gün oldu bu ilaca seninle konusmak istiorum