roaccutanekullan.blogspot.com

3 Şubat 2013 Pazar

ROACCUTANE 18. ve 19. GÜN!!!

Merhaba arkadaşlar,
Teknik bir arıza sonucu dün yazmam gereken 18. günümü
bugün yazıyorum...
 
Teknik arıza bilgisayar ve internet kaynaklı değil,
tamamen kendi psikolojik arızam :(
 
Şunu söyleyeyim önce, ilaçla ilgisi yok...
İş yerindeki akıl almaz mantık dışı saçmalıklar yüzünden
iyi değilim...
 
Yoksa yok bu ilaç intihar ettiriyormuş gibi
abuk subuk şeylere inanmıyorum.
Allah korusun inançlı bir insan zaten intihar etmeyi düşünmez..
 
Psikolojim kötü ama yüzüm iyi.
Gözümün üstünde çıkan sivilce ilginç bir şekilde
nohut gibi sert bir şekilde duruyor.
Ne dışarı ne içeri gidiyor...
Bakalım ne olacak..
 
Alnımdaki haller değişik..
Bir büyük zonklayan sivilceler,
ertesi gün bakıyorum yerinde yeller esiyor.
Sonra kabuk tutmuş dökülüyor..
Garip haller...
 
Stresli günler geçirirken elimde
olmadan bir kaç sivilceyle oynamışlığım var.
İnşallah iz kalmaz...
 
Siyah noktalarım aynen duruyor...
Dudaklarım bayağı rahatsız edecek kadar geriliyor kuruyor...
Yarım saatte bir nemlendiriyorum...
 
Daha çok su içiyorum ve her sabah aç karna ceviz suyu içiyorum.
 
Akşamdan 1 bardak suya bir kaç ceviz içi koyuyorum.
Sabah kalkar kalkmaz da o suyu içip, cevizleri mideme indiriyorum.
Gayet lezzetli :)
 
Omega-3 bakımından zengin olduğu için kolestrole iyi
geliyormuş.
 
Çikolata çok yerdim,
artık yemiyorum gibi bir şey :(
 
Çikolata karaciğeri çok yoruyormuş, eee  bu ilaç da öyle yoruyor...
O zaman karaciğer bana lazım...
Karaciğer enzimleri zarar görürse dönüşü yokmuş.
Haberiniz olsun...
 
Yağlı ve çok şekerli gıdalardan kaçının...
Bir şey olmaz diyenlere aldırmayın.
 
Belki onlara olmadı ama her bünye değişik,
sizin bünyeniz nasıl tepki verecek bilemeyiz...
 
Kendinize iyi bakın...
Allah'a emanet olun ;)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

SELAM ARKADAŞIM.
BENDE BU İLACI KULLANALI 18 GÜN OLDU VE DÜZELMENİN BAŞLADIĞINA NE ZAMAN FARKEDİCEM MERAK EDİYORUM.
ŞU AN SİVİLCELER PATLAMIŞ DURUMDA ÇOK OLMASADA NORMALDEN BİRAZ FAZLA. BAHSETTİĞİNİZ BÜTÜN YAN ETKİLERİ YAŞIYORUM.

YAZARSANIZ ÇOK MUTLU OLUCAM.
İYİ GÜNLER